Powered by Blogger.
RSS

Awesome korean orchestra!

Acum cateva zile tocmai ajunsesem acasa de la inscrierea la master cand imi suna telefonul. O fana k-pop descoperise din greseala ca in seara respectiva de la ora 8 la Filarmonica Banatul din centru va avea loc un concert de muzica de film, muzica clasica si traditionala coreana sustinut de o orchestra venita din Coreea de Sud. Intrarea era gratis.
Nu a trebuit sa imi spuna mai multe. Un astfel de eveniment nu trebuia ratat. Ne-am intalnit si am cautat un loc ca lumea pentru ca voiam sa filmez. Locul ideal nu a fost nimerit din prima asa ca ne-am mutat la pauza. Dee a ajuns si ea tot la pauza pentru ca mersese sa le ia de la gara pe prietenele noastre din Coreea care venisera in vizita.
A fost minunat! Au avut si o piesa din filmul Pirates of the Carribean - The dead man's chest. OSTs de la filmele POTC sunt awesome! Cred ca muream daca pierdeam asa ceva. Sala s-a ridicat in picioare sa ii aplaude.


 Ma bucur enorm ca am putut sa merg sa vad spectacolul. Avem putine sanse sa vedem ceva din Coreea sau Japonia la noi in Timisoara, asa ca fiecare oportunitate din asta trebuie sa tii cu dintii de ea. Ca si acum 2 ani cand am pierdut piesa de Noh. Si acuma ma zgarii pe ochi. Dar sper sa mai fie. :)
Dupa spectacol am mers sa mancam la Lucas inainte de a ne intoarce acasa, nu departe de Filarmonica pentru ca atat eu cat si fetele eram lihnite.
Localul iti da un homey feeling si sandwich-urile sunt bune de tot + ca sunt organice si cu ingrediente intotdeauna proaspete.
PS: M-am tuns. Nu mai suportam parul lung pe caldurile alea insuportabile. Go on an say it. Say that I look like a guy. I DARE you. :))
Noua mea inghetata preferata e TopGun sandwich <3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

MiiutaChan said...

Vaiiii...cat de tare, sunteti niste norocoase!!! Muzica e superba si se pare nu doar muzica a fost superba;))

cre-cre said...

Subscriu, nu stiu de aveti parte de evenimente d-astea dar ma bucur ca sunteti mereu pregatite cu un aparat foto.

Andra tu intineresti in loc sa imbatranesi mai ales tunsa asa, zici ca esi copil.

Andra said...

hahaha multumesc :)) poate sunt nemuritoare si nu stiu xD

Post a Comment