Powered by Blogger.
RSS

Nice to meet you!

Dupa ce Oji-san a plecat inapoi in Japonia, Iza ne-a anuntat ca un japonez pe care ea il intalnise pe aeroport vine in Timisoara cu treaba, dar nu sta decat o zi. Asa ca s-a stabilit o intalnire sa il cunoastem si noi si cu ocazia asta sa mai exersam japoneza. 
Primul lucru - l-am luat de la hotel. Deoarece pierdeam timp, am decis sa ramanem in Complex ca si asa acolo sunt destule localuri unde se poate bea un suc si chiar si manca. Katsuhiro-san a fost foarte entuziasmat si bucuros sa ne cunoasca. A spus ca ii place romana, cultura de aici si mancarea. A si demonstrat ca stie sa spuna cateva fraze in romana. De asemenea, vorbeste bine germana. Am fost socati sa aflam ca nu are 50 ani cum credeam noi, ci cu 20 mai mult.
Ne-am plimbat ceva pana am gasit un local care sa serveasca vin si ciorba de burta. Mie personal nu imi place ciorba de burta de nici o culoare, dar fiindca el a cerut, nu am putut refuza. Si nu e ca si cand trebuia sa comand acelasi lucru. Prima data am fost intr-un local unde serveau ciorba de burta. Dupa ce am luat cina, am cautat un local care sa serveasca vin si am descoperit cu stupoare ca aveau si ei ciorba de burta. Clar nu cautasem destul.
Smile!
Clatita cu ciocolata
Mi-am comandat clatita cu ciocolata pentru ca imi era pofta, dar ciocolata nu mi-a placut asa ca nu am putut-o manca pe toata.
Alune
Am regretat alunele mancate pana a venit mancarea [ca sa nu ma ametesc din cauza ca beau pe stomacul gol] pentru ca ele combinate cu alcool [vin] mi-au provocat o frumoasa criza de gastrita a doua zi. Data viitoare tin minte sa nu mai fac asa ceva.
(stg-dr) Vlad, Katsuhiro-san, Marcel, Alex, eu, Karina, Iza
Lumea avea lucru a doua zi asa ca dupa ce am facut repede o poza de grup si l-am dus inapoi la hotel pe invitatul nostru, am plecat acasa. E interesant de fiecare data cand cunosc o persoana japoneza. Fiecare vorbeste diferit in functie de zona de unde e. Asa ca e o provocare sa ma obisnuiesc cu diferitele viteze de vorbire, accent, etc. Aflu lucruri noi de la fiecare si am ocazia macar sa exersez ascultand limba daca tot nu vorbesc.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Lina said...

You look like a kid! So little *_*

Andra said...

i know, right? my real age is never shown. :))

cryptowang said...

imi place cum stau tipii aia doi :)) unu' rezemat de nenea katsuhiro si celalalt il stranguleaza =)) parca l-ar cunoaste de-o viata!

Andra said...

:)) da pai s-au inteles perfect de la inceput. si nah, nenea e foarte relaxat asa. ;))

cre-cre said...

Ciorba de burta e buna daca nimeresti un local unde sa o faca buna, mai ales cu ciolan si cu smantana si mujdei... Dar nu e cale de compromis, ori iti place ori nu-ti place. Eu sunt fana!

E clar ca nu ai mancat ciorbica de burta a la moldova (e criminala!).

Foarte tare, o sa ajungi ca nenea la batranete sa iti dea lumea cu 20 de ani mai putin :D

Andra said...

@cre-cre: eu am mancat o data cand eram mica si apoi nu mi-a mai trebuit pentru ca nu mi-a placut. daca stiu ca nu imi place, nu mananc. sunt foarte mofturoasa, recunosc. xD
da...deja imi da lumea cu 10 mai putin :))

Post a Comment